چوب ترمو

درباره چوب ترمو

چوب ترمو

درباره چوب ترمو

وسایل نصب دیوارپوش ترموودی

ابزارهای نصب دیوارپوش ترموودی

در قسمت های قبل خواندید که برای اجرا و پیاده سازی چوب ترموهابه عنوان دیوارپوش باید از افراد چیره دست استفاده کنید . چرا که نصب این نوع دیوارپوش ها از حساسیت بالایی برخوردار است . 

از طرفی برای نصب این نوع دیوارپوش ها ابزارهای خاصی نیز به کار میرود که کیفیت این ابزار ها یکی از نکات اصلی در این کار می باشد.

در ادامه با برخی از ابزار ویژه ی این کار آشنا می شوید.

در زمان برش تخته های چوب های دیوارپوش به درازا باید از اره های مدور استفاده کرد به گونه ای هر یک از لولا ها به درستی بر روی نوار تخته کوبی قرار گیرد.

معماران از یک گونیا برای بررسی اندازه ی دقیق چوب های برش داده استفاده می کنند.در غیر اینصورت در دیوار تکمیل شده شکاف های ناهموار مشاهده می شود.

این دیوارپوش ها به گونه ای نصب می شوند که هم تراز با نمای ساختمان باشند.اضافی چوب ترمو برش داده شده ی چسب دار به انتهای آن چسبانده خواهدشد.

دیوارپوش های چوبی از پایین به بالا نصب می شوند و در نصب آن از داربست استفاده می شود.قسمت های پایینی دیوارپوش حدود یک اینچ پایین تر از پایه ی ساختمان نصب می شود.

دیوارپوش با میخ فولاد ضدزنگ به نوار تخته کوبی نصب می شوند.یک میخ زن پرقدرت توان فرو بردن هزاران میخ در یک روز به طور مداوم دارد.

دیوارپوش ها با چوب ترمو به نوارهای تخته کوبی نصب می شوند.اولین قطعه ی دیوارپوش ها به انتهای دیوار از طریق زبانه و صفحه وصل می شوند.اگر از تخته های کرنری استفاده نمی شود امکان گسترش تخته های دیوارپوش دیوار مجاورتا پیوند 45درجه وجود دارد.

نصب دیوارپوش با چوب ترمو

برتری کار باترمووود

دیوارپوش ها در تخته های افقی هم پوشانی شده به پهنای 4تا 12اینچ به کار گرفته می شوند.انواع متعددی از لولاهای افقی وجود دارد که در آن دیوارپوش های شیب دار ،شکاف دار،تخته پوشی ،شیار دار و زبانه دار متصل می شوند.در این نصب خاص از یک زبانه و شیار در تخته به پهنای 5استفاده می شود.

ترموود

روف گاردن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.