چوب ترمو

درباره چوب ترمو

چوب ترمو

درباره چوب ترمو

بهترین چوب برای کفپوش

 چوب با کیفیت برای کفپوش منزل

در انتخاب کفوش ها معیار های زیادی دخیل اند. یکی از مهم ترین ملاک ها برای انتخاب کفپوش کیفیت و تنوع در طرح ورنگ آن است.

برای اینکه کفپوش ها به خانه تان بیاید و با فضای داخلی خانه همخوانی داشته باشد می بایست در انتخاب طرح و رنگ دقت فرمایید. یکی از متنوع ترین و پرکاربرد ترین و در عین حال پرکاربرد ترین کفپوش های چوبی کفپوش های ترموودی هستندکه در این قسمت به وصف آنها و معرفی انواع گوناگون آنها می پردازیم.

  • کفپوش های مرکب

با تنوع رنگی متعدد، گارانتی و نیاز به مراقبت اندک دیگر جای سوال نیست چرا کفپوش های مرکب رتبه ی اول در تجارت های چوبی را به دست آورده است.
قیمت مقرون به صرفه کفپوش های مرکب دسترسی آن را برای تمام اقشار با بودجه های متفاوت فراهم می سازد. به هر حال اگر در جستجوی ظاهر طبیعی چوب ها هستید باید آن را در گستره های گران قیمت پیدا کنید. چوب های مرکب تفاوت زیادی با سایر محصولات ندارند ولی اگر در جستجوی یک محصول با گارانتی بالا هستید باید پول بیشتری برای آن بپردازید.
کفپوش های مرکب از پلاستیک بازیافت شده و فیبر تشکیل شده اند که سازگاری بالایی با محیط زیست دارند اما در عرصه ی فروش میزان انرژی به کار گرفته شده درفرآیند تولیددر نظر گرفته نمی شود. از آن جا کفپوش های خارجی محل تجمع خانواده است جای نگرانی نیست چرا مالکان نگران برون فرست های خطرناک از چوب های مرکب اند. یکی از نگرانی های مربوط به کفپوش های مرکب این است که با افزایش دما امکان راه رفتن بر روی آن دشوارتر می شود وبرای کودکان بدون کفش خطرناک است. علت چنین امری استفاده از ساختارهای پلاستیکی در چوب طبیعی است.

کفپوش ترمووود یکی از محصولات چوبی است که به مراقبت اندکی نیاز دارد. این چوب مناسب گروهی است که در جستجوی چوب های با مراقبت اندک اند.
ترمو وود  به سبب پردازش های گرمایی صورت گرفته بر روی آن بسیار بادوام اند. ترموود  مختص مشتریان آگاه است. چوب ترمو از درختان تجدید شدنی ساخته می شود و به علاوه در پردازش این چوب از هیچ گونه ماده ی خطرناک شیمیایی استفاده نمی شود.
ترمووود در گرمای سخت تابستان خنک هستند و به سبب سختی بالا به ندرت شکسته می شوند. با گذشت زمان این چوب ها رنگ خاکستری به خود می گیرند. حفظ رنگ طبیعی و قهوه ای چوب امکان پذیر است ولی اکثرا رنگ خاکستری را ترجیح می دهند. چوب ترمو دربسیاری از موارد دیگر مانند روکش کاری ها، نیمکت ها، گلدان ها و بسیار موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. نگهداری از چوب ها زمان بر و هزینه دار است. این در حالی است که چوب های مرکب و ترمووود  به گونه ای طراحی شده اند که به آسانی می توان از آن ها مراقبت کرد.

 

چوب نمای ساختمان

چوب نما

رنگ ترموود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.