چوب ترمو

درباره چوب ترمو

چوب ترمو

درباره چوب ترمو

بهتری کار با چوب ترمو

 شیوه و روش کار با چوب ترمو 

چوب ترمو در زمینه ی کار با آن مشکلی وجود ندارد و بسیار ساده است . کاربردی که دارد بسیار عالی و مهم است . نحوه و روش کار با چوب ترمو به این شکل است که شکل و صورت ماشینی دارد.  و به خوبی پایان میابد.در کل الوارها میتوانند کوبیده شوند و پیچ بخورند.فراموش نکنید که این ها کمی شکننده تر هستند.برای میخ کوبی توصیه میشود که از یک کوبنده ی بادی با عمق قابل تعدیل استفاده کنید پیچ های خود زن میتوانند بدون دریل قبلی استفاده شوند.پی.وی.ای نرمال,پی.یو,چسپ های ام.یو.اف و صمغ های آر.اف نیز میتوانند بکار روند.

چوب ترمو میتوانند بدون رنگ کاری برای کاربرد بیرونی استفاده شوند.اگرچه در برخورد با هوا مانند دیگر الوارها خاکستری خواهند شد.بنابراین توصیه میشود که الوار را با سیستم رنگ آمیزی درزگیری کنید تا برای طولانی مدت در بهترین حالت باقی بماند.

نقش سوزاندن چوب 

این قرن ها امری شناخته شده بود که سوزاندن سطح چوب آن را در استفاده ی بیرونی مقاوم تر میکند.ویکینج ها -سربازان جنگجوی اسکاندیناوی-از این سبک برای ساختار بیرونی سپرها استفاده میکردند.

برخورد حرارت چوب به صورت علمی در آلمان و در طول سال هزار و نهصد و سی در آمریکا مطالعه شد.محققان در آلمان از سال هزار و نهصد و پنجاه تا هزار و نهصد و هفتاد بدان پرداختند.اخیرا کار محققان در فنلاند,فرانسه و هلند در سال هزار و نهصد و نود صورت گرفت.زمانی که تکنولوژی به حرکت درآمده بود و برای استفاده ی تجاری به شکل موفقیت آمیزی پیشرفت کرد.تکنولوژی تانی کلیف در اصل از فنلاند مورد استفاده قرار گرفت.فرآیندترموود توسط مرکز فنی تحقیقات در هلسینکی,پایتخت فنلاند توسعه یافت.تانی کلیف انجمنی با شرکت فنلاندی تأسیس نمود که تولیدکنندگان و یکی از اعضای انجمن چوب ترمو فنلاندی در آن حضور یافتند.


مطلبی راجب به ساخت چوب ترمو

 آشنایی با نحوه ی ساخت چوب ترمو 

در زمینه ی ساخت چوب ترمو اطلاعاتی برای شما در این مطلب قرارداده شده است که میتواند کمک کند و کارایی این چوبها بسیار عالی است و در مقاومت سازی بی نظیر است . چوب ترمو را میتوان گفت که در تولید الوار مقاوم و بدون مواد شیمیایی به کار برده میشود. الوارها به صورت حرارت اصلاح شده ی چوب صنوبر استفاده میشدند که با الوارهای مقاوم سرو ماکروکارپا,چوب قرمز و سرو قرمز غربی قابل مقایسه بود.جدای از مشخصه های مقاومت فزاینده,دیگر خصوصیات مانند ثبات نیز بنابرکاهش محتویات تعادل رطوبت به آن افزوده شده است.چوب ترمو صنوبر تقریبا در حدود نیمی از میزان تغییر ابعاد را زمانی که با چوب صنوبر اصلاح نشده تحت شرایط یکسان مقایسه میشود را از خود نشان میدهد.

تکنولوژی میتواند در منبع چوب صنوبر نیوزلندی ما به عنوان الواری که قادر خواهد بود تا به عرصه ی کاربرد وارد شود و پیش تر زمینه ی واردات الوار بود دیده شود.به درستی که چوب ترمو تانی کلیف یک ماده ی قابل عمل و مساعد به لحاظ زیست محیطی و یک محصول با دوام برای آینده,برای نیوزلند و ماورای آن است.

کاربرد و آشنایی با چوب ترمو

نخستین محصول چوب ترمو تانی کلیف در محدوده چوب آن قرار دارد که به شکلی بسیار موفقیت آمیز تثبیت شده است.چوب ترمو هم اکنون به طور فزاینده در نازک کاری خارجی الوار رایج بوده است و به عنوان انتخابی برای چوب های صنوبر و صنوبر غربی قرمز رنگ دارای کاربردهایی میباشد.