چوب ترمو

درباره چوب ترمو

چوب ترمو

درباره چوب ترمو

ضدآب مخصوص ترموود

  مصرف ضد آب برای ترموود

برای پردازش هر کالایی از انواع مواد و متریال مفید و ارزشمندی استفاده می شوند که در نوع خود خاصیت های خوبی دارند و کیفیت آن کالا را بالا می برند .

ترموودها را دو متریال بسیار کاربردی پردازش می شوند که این مواد به راحتی در بازار قابل دسترسی و خریداری می باشند.

اولین ماده برای پردازش ترموود ها محصولی ضد آب است که به معرفی آن در بند زیر پرداخته ایم.

ضد آب  محصول دوبخشه فاقد هر گونه موادشیمیایی برای محافظت از چوب ها برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد.از آن جا که  ضد آب ها رطوبت کامل چوب را ازمیان نمی برند امکان گذر هوا در چوب پس از استفاده از ضد آب هم چنان وجود دارد.

این محلول ها  جدا از خاصیت محافظتی سبب درخشندگی و جلای سطح چوب به طور یکنواخت می شود.با این عمل از تیرگی چوب ورشد قارچ جلوگیری می شود.

روش نگهداری از ترمو وود

استفاده از جلاسنج برای چوب ترمو 

جلاسنج  یکی از ابزارها در پردازش تخصصی ترمووود است.جلاسنج ها  از رشد قارچ بر روی سطح چوب جلوگیری می کنند.

چوب نمای ساختمان

رنگ ترموود

 

چوب لارکس را بشناسیم

مزیت ها و معایب چوب لارکس 

یکی از مرغوب ترین چوب ها برای ساخت مصنوعات چوبی چوب لارکس محسوب می شوند.یکی از مقاوم ترین چوب های دنیا چوب لارکس است که در شرایط جوی نامناسب بسیار مقاوم است به همین جهت این چوب اغلب در ساخت کشتی ها استفاده می شوند.

درخت لارکس در سراسر اروپا می روید وبه درختان مخروطی با ریزش برگ کم تعلق دارند.
چوب لارکس به انواع مخروطی تجدید پذیرسنگین تعلق دارند.

این چوب ها به علت سختی بالا در کارهای تزییناتی به کار گرفته می شوند.

لارکس از دسته چوب هایی است که با داشتن مشخصه هایی مانندسختی ،ضدآب بودن وکیفیت و دوام ارزش بالایی دارند.لارکس از چوب های دوستدار محیط زسیت است که بیشتر درساخت وساز بالکن وپوشش دهی لوله های ساختمانی استفاده می شوند.

مزایا و معایب چوب لارکس 

درشرایطی که امکان وجود مواد شیمیایی وجود دارد ،استفاده از این چوب ها بی همتاست وماندگاری این چوب در شرایط آب و هوایی متفاوت ضمانت شدنی است.الوارچوب مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی دارد و برای به کارگیری در ساختمان های داخلی و خارجی مناسب اند.
لارکس سیبریایی به سبب جنبه ی محیط زیستی مثبت طرفداران بسیاری دارد.این چوب به سبب ماندگاری وحجم بالا قیربدون نیاز به پردازش اضافی مناسب کاربردهای خارجی اند.

لارکس به علت دارا بودن صمغ بالا دراشکال طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد.صمغ چوب به طور یکنواخت بین فیبرهای آن توزیع وبا خاصیت گندزدایی آن را دربرابر رطوبت و حشرات متفاوت محافظت می کند.

با گذشت زمان بر حجم این چوب افزوده و انعطاف پذیری آن دوچندان می گردد.این چوب به طور طبیعی ماندگاراست و نیازی به ماده ی نگهدارنده شیمیایی برای محافظت از آن نیست.لارکس راهکار مناسبی برای طراحی وسایل مورد نیاز کودکان است 

معایب چوب درخت کاج

  • مستعدپوسیدگی
  • پردازش و بتانه کردن تدریجی

 

چوب نمای ساختمان

رنگ ترموود

تحلیل چوب ترمو ها

آشنایی با چوب ترمو

ساخت لوازم چوبی با چوب ترمو

شاید شما هم نگران این باشید که ترمود هایی که در منزل یا محیط کار خود استفاده کرده اید دچار تحلیل شوند ما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که این اتفاق برا ترموود ها نمی افتد و برای این ادعای خود دلیل بسیار مهمی نیز داریم.

پردازش های صورت گرفته بر روی این چوب ها مانع از جذب رطوبت به ساختار درونی شان می شود و کمبود رطوبت به خودی خود مانع از تحلیل شدن ساختار چوب می شود.

عملکرد ترمووود در هر آب و هوایی

ساخت لوازم چوبی با چوب ترمو

یکی از نگرانی هایی که در میان مشتریان استفاده کننده از ترموودها وجود دارد را میتوان اسن دانست که نگران کاکرد این محصول در هر /اب و هوایی هستند ما در این مطلب برای شما درباره این موضوع اطلاعات بسیار خوبی را در نظر گرفته ایم.

شرایط آب وهوایی در انتخاب مصالح مورد نیاز برای فضای خارجی منزل اهمیت خاصی دارد.این نوع از چوب ها،متناسب هر گونه شرایط آب و هوایی است. 

ترمووود

روف گاردن

وسایل نصب دیوارپوش ترموودی

ابزارهای نصب دیوارپوش ترموودی

در قسمت های قبل خواندید که برای اجرا و پیاده سازی چوب ترموهابه عنوان دیوارپوش باید از افراد چیره دست استفاده کنید . چرا که نصب این نوع دیوارپوش ها از حساسیت بالایی برخوردار است . 

از طرفی برای نصب این نوع دیوارپوش ها ابزارهای خاصی نیز به کار میرود که کیفیت این ابزار ها یکی از نکات اصلی در این کار می باشد.

در ادامه با برخی از ابزار ویژه ی این کار آشنا می شوید.

در زمان برش تخته های چوب های دیوارپوش به درازا باید از اره های مدور استفاده کرد به گونه ای هر یک از لولا ها به درستی بر روی نوار تخته کوبی قرار گیرد.

معماران از یک گونیا برای بررسی اندازه ی دقیق چوب های برش داده استفاده می کنند.در غیر اینصورت در دیوار تکمیل شده شکاف های ناهموار مشاهده می شود.

این دیوارپوش ها به گونه ای نصب می شوند که هم تراز با نمای ساختمان باشند.اضافی چوب ترمو برش داده شده ی چسب دار به انتهای آن چسبانده خواهدشد.

دیوارپوش های چوبی از پایین به بالا نصب می شوند و در نصب آن از داربست استفاده می شود.قسمت های پایینی دیوارپوش حدود یک اینچ پایین تر از پایه ی ساختمان نصب می شود.

دیوارپوش با میخ فولاد ضدزنگ به نوار تخته کوبی نصب می شوند.یک میخ زن پرقدرت توان فرو بردن هزاران میخ در یک روز به طور مداوم دارد.

دیوارپوش ها با چوب ترمو به نوارهای تخته کوبی نصب می شوند.اولین قطعه ی دیوارپوش ها به انتهای دیوار از طریق زبانه و صفحه وصل می شوند.اگر از تخته های کرنری استفاده نمی شود امکان گسترش تخته های دیوارپوش دیوار مجاورتا پیوند 45درجه وجود دارد.

نصب دیوارپوش با چوب ترمو

برتری کار باترمووود

دیوارپوش ها در تخته های افقی هم پوشانی شده به پهنای 4تا 12اینچ به کار گرفته می شوند.انواع متعددی از لولاهای افقی وجود دارد که در آن دیوارپوش های شیب دار ،شکاف دار،تخته پوشی ،شیار دار و زبانه دار متصل می شوند.در این نصب خاص از یک زبانه و شیار در تخته به پهنای 5استفاده می شود.

ترموود

روف گاردن

سوله دست دوم را بفروشیم

خرید و فروش سوله دست دوم

شما که این مطلب را باز کرده اید به این معناست که از سوله های خود خسته شده اید و به دلیلی قصد دارید که این سوله ها بفروش برسانید ما در این مطلب برای شما اطلاعات بسیار مفیدی را در نظر گرفته ایم درباره این که شما به شیوه ای میتوانید به راحت سوله های خود را بفروشید.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

به نظر شما سوله دست دوم ایده آل چیست و چه نکاتی را باید هنگام خرید سوله دست دوم در نظر بگیریم؟ ما در اینجا نکاتی را درباره خرید سوله دست دوم  و فروش سوله دست دوم بیان می کنیم.

هزینه  ساخت سوله

بسیاری از اقراد هستند که ترجیح میدهند سوله های خود را بسازند تا بخواهند یک سوله دست دوم را مورد استفاده قرار دهند.ما در این مطلب برای شما اطلاعاتی را در نظر گرفته ایم که با استفاه از آنها میتوانید به ساخت یک سوله خوب با کمترین هزینه ها بپردازید.

در مرحله سوم نسبت نوع ساخت سوله با وزن تمام شده آن متفیر است. چراکه ساخت سوله به دلایل متعددی در وزن های متغیری ساخته میشود بنابراین با در نطر گرفتن مواردی که به آن اشاره خواهیم کرد میتوان به دلایل اختلاف وزن ساخت سوله پی برد که از آن جمله محل اجرای سوله میباشد. محل اجرای سوله به علت محاسبات بار برف و زلزله و میزان وزش باد در تمامی دنیا متغیر است. مثلا مناطقی که بارش برف دارد به دلیل تحمل وزن بارش برف روی سقف سازه قاعدتا سوله سنگین تر ساخته شده و در مناطق گرمسیر که عمدتا بارش برفی وجود ندارد امکان ساخت سوله با وزن بسیار سبک تری امکان پذیر است.

سوله سازی در اصفهانو همینطور اقصی نقاط کشور تخصص ماست. ساخت سوله  ، سوله دست دوم ، سوله آماده،سوله آماده تحویل,اسکلت فلزی,ساخت اسکلت فلزی،سوله ارزان و...

قیمت سوله خود را از ما بخواهید.

ساخت اسکلت فلزی

سوله دست دوم

اسکلت فلزی